Regnskapsføring i Microsoft Dynamics 365 Business Central

Vi har nå ført regnskap i Business Central for en kunde en stund og vi ser at dette er en løsning for fremtiden.

Business Central - åpningsbilde.png

Dynamics 365 Business Central er Microsofts sitt nyeste ERP/forretningssystem for små og mellomstore bedrifter med mellom 2 og 250 brukere. Microsoft har basert mye av funksjonaliteten i denne løsningen på det som eksisterer i Microsoft Dynamics NAV( tidligere Navision)

Løsningen er skybasert og har funksjonalitet som dekker de fleste behovene for bedrifter i Norge.

 
Business Central funksjonalitet.png
 

Dersom du i tillegg kombinerer Microsoft Dynamics 365 Business Central med Office 365 og Power BI fra Microsoft har du en komplett løsning for din bedrift.

NOEN AV FORDELENE Med BUSINESS CENTRAL:

Generelle fordeler med Business Central

Enkel innsikt i Business Central.png
  • Alle i bedriften vil med Business Central få en kilde til data uavhengig av rolle eller tilgang.

  • Alle ser det samme og samhandlingen i din bedrift vil øke og ressursbruken vil gå ned.

  • Det er enkelt å jobbe på tvers av salg, innkjøp, regnskap, prosjekter og lager.

  • Du vil med Business Central ha løpende oversikt over status i din bedrift og kunne ta raskere beslutninger.

  • Du har tilgang til løsningen hvor som helst på tvers av Windows, Android eller IOS-enheter.

Fordeler for regnskapsfører ved å benytte Business Central

  • Det er enkelt å føre bilagene

  • Det er enkelt å fordele arbeidsoppgaver mellom deg og regnskapsfører slik at du kan fokusere på det som skaper verdi i din bedrift

  • Mye av bilagsflyten kan automatiseres og effektiviseres

  • Raskere regnskapsavslutning og -rapportering

 Vi tror at løsningen vil til at du vil få mer fornøyde kunder og en enklere hverdag for deg og dine ansatte.

Trenger du en regnskapsfører som kan Business Central?