Planday - ny samarbeidspartner

logo planday.PNG

Vi ser alltid etter samarbeidspartnere som vil gi våre kunder og oss en mer effektiv hverdag. Systempartnere bør ha løsninger som bygger på moderne og god teknologi og som tilrettelegger for hensiktsmessig bruk.

Vaktplanlegging og timeføring kan være en stor utfordring for mange. Da spesielt håndtering av informasjonsflyt og endringer. Vi har sett mange ulike løsninger på dette. Hovedutfordringen med flere av disse løsningene har vært at de krever mye administrasjon og de har begrensede muligheter for å dele informasjon på en effektiv måte.

I Planday mener vi at vi har funnet en samarbeidspartner som passer våre  oss veldig godt både med tanke på felles forståelse for løsning og ikke minst har de en god teknisk løsning. Vi har flere kunder hvor vi håndterer lønnskjøringen, som benytter Planday sin løsning. Dette viser seg å være en god kombinasjon. Planday sin løsning integrert med lønnssystemet gir våre kunder bedre oversikt og sparte kostnader i form av mer effektiv lønnskjøring og god håndtering av timelister. Ikke minst får de ansatte hos våre kunder ett godt verktøy for å planlegge sin egen hverdag med forutsigbarhet.

Se her for en kort beskrivelse av hvordan løsningen fungerer https://www.planday.com/no/demo/

Kontaktinformasjon: 

Jens Blom, Country Manager i Planday,  mobil: 41 27 50 35,  e-post: jb@planday.com

Planday devices.png